Tiedote koronapassin käytöstä

Hyvät EMOn oppilaat ja perheet,

Kulttuurikeskuksen saleissa ja ylälämpiössä toteutuvissa tapahtumissa otettiin 30.11. käyttöön koronapassi, jolloin yleisömäärää ei tarvitse rajata. Koronapassi ja henkilöllisyys tarkastetaan yli 16-vuotiailta tapahtumailtoina klo 17 jälkeen. Ohjeet koronapassin lataamiseen löytyvät tiedotteen lopusta.

Muissa luokissa (mukaan lukien Beethoven, Taivas, Joukola ja Kellosali) rajataan yleisötilaisuuksien osallistujamäärä 20 henkilöön riittävän väljyyden turvaamiseksi. Oma opettajasi tiedottaa tarkemmin luokkansa joulukonsertin käytännöistä. Yhteislauluja ei valitettavasti tänä jouluna konserteissa viritellä, mutta kodeissa toivottavasti sitäkin innokkaammin! Kaikilta yli 12-vuotiailta edellytetään maskin käyttöä aina kun mahdollista (ei välttämättä suorituksen aikana). Myös nuoremmille maskeja suositellaan. Turvavälejä ja tehostettua hygieniaa noudatetaan.

Tervetuloa konserttiin!

Tiedote kulttuurikeskukselta:

Koronapassi on käytössä Espoon kulttuurikeskuksessa 30.11.2021 alkaen

Asiakkaiden terveys on meille ensisijaisen tärkeää ja haluamme järjestää tapahtumia mahdollisimman turvallisesti. Noudatamme tilaisuuksissamme voimassa olevia koronaan liittyviä viranomaissuosituksia.

Espoon kulttuurikeskuksen tapahtumissa on voimassa vahva maskisuositus, ja tiloissamme huolehditaan hyvästä käsihygieniasta. Koronapassi on käytössä Espoon kulttuurikeskuksessa tapahtumailtoina klo 17 alkaen. Koronapassi ja henkilöllisyys tarkastetaan kaikilta yli 16-vuotiailta. Tässä yhteydessä ei kerätä henkilötietoja. Saavuthan paikalle hyvissä ajoin.

Koronapassina toimii EU:n koronatodistus, jonka voi ladata Omakanta-palvelusta osoitteesta kanta.fi pdf-tiedostona tai tulostaa paperille. Otathan tullessasi passin jo valmiiksi esille, jotta palvelu sujuu joustavasti.

• Kulttuurikeskuksen 1. kerroksen aulatiloissa ei vaadita koronapassia
• Alakerran kahvilassa vaaditaan koronapassi klo 17 jälkeen
• Louhisalin tapahtumiin koronapassi tarkistetaan saliovilla
• Tapiolasalin ja 2. kerroksen yleisölämpiön tapahtumiin koronapassi tarkistetaan yleisölämpiöön tultaessa

Näin lataat koronapassin:

• Lataa koronapassi etukäteen Omakannasta osoitteesta kanta.fi. Tallenna/tulosta tiedosto tai ota siitä kuvakaappaus kännykkääsi.
• Passin voi joko tulostaa tai näyttää mobiililaitteelta.
• Passi tarkastetaan tapahtumaan saapuessasi.
• Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.

Dear EMO students and families,

On 30 November, a Covid passport will be in use in the halls of the Cultural Centre and in the 2nd floor foyer events. Covid passport and identity will be checked for persons aged over 16 on event nights after 5 p.m. Instructions for downloading the Covid pass can be found at the end of the bulletin.

Other classroms (including Beethoven, Taivas, Joukola and Kellosali) limit the number of participants in public events to 20 people. Your teacher will provide more detailed information on the practices of the Christmas concerts in their class. Unfortunately, we will not sing together in concerts this Christmas, but hopefully even more enthusticastically at home!

All persons over the age of 12 are required to wear a mask whenever possible (not necessary during the performance). Masks are recommended for younger people also. Safety intervals and enhanced hygiene are observed.

Wellcome to the concert!

Information from the Cultural Centre:

The COVID passport will be used in Espoo Cultural Center from 30 November 2021

All our events are arranged in compliance with current coronavirus-related recommendations issued by authorities. We strongly recommend that you use a face mask if you attend events at Espoo Cultural Centre. You should also take care of good hand hygiene. A Covid passport is required by Espoo Cultural Centre as of 17:00 on event evenings. Everyone aged 16 or over must show their Covid passport and proof of identity. No personal information is collected in this context. Please arrive in time.

The Covid passport is the EU COVID certificate, which can be downloaded from the Omakanta service at kanta.fi as a pdf file or printed on paper. When you arrive, please bring your Covid certificate ready so that the service runs smoothly.

• A Covid passport is not required in the lobby areas on the 1st floor of the Cultural Center

• A downstairs café Molli requires a Covid passport after 5 pm

• For Louhisali events, the Covid passport is checked at the hall doors

• For Tapiolasali and 2nd floor foyer events, the Covid passport will be checked upon entering the foyer

Here’s how to download a Covid passport:

• Download the EU Covid Certificate from Omakanta in advance at kanta.fi. Save / print the file or take a screenshot of it on your mobile phone.

• The passport can either be printed or displayed on a mobile device.

• Passport will be checked upon arrival at the event.

• Be prepared to prove your identity.

• We strongly recommend the use of a face mask on our premises

Jaa Facebookissa
Jaa Twitterissä